jag blev ett måndagsbarn, not




vem uppfann måndagen? Ingen bra uppfinning, måndagar borde inte få finnas. Man är trött och sliten efter helgen. Imorse gick jag upp kvart i 7, fast jag ställde klockan på halv 7. Jag hann duscha och det var de som var målet liksom, haha. Jag kom hem för ett tag sen, jobbade från halv 8 till halv 1. Jag älskar korta dagar och sena nätter, jag är en nattugla, jag kan inte somna före 10. Jag sover kanske bara 6 timmar per natt, jag vet inte hur jag orkar med allt. Mina dagar är fylda med massa saker alltid. Som idag skulle jag egentligen till tandläkaren och till körskolan, men ioch med jag inte alls mådde bra igår, fick jätte ont i halsen och känndes som jag fick feber så avbokade jag det, så idag blir det en riktig slöööe dag, underbart. I morgon skulle jag varit ledig, men då ska jag jobba på skolan, vem tackar nej till ett jobb ? inte jag allafall,gött med lite extra pengar. Jag tycker det är så himla tråkigt att idol inte är varje kväll mer, det är så himla roligt när folk skämmer ut sig. Hon är inte med i idol, men hon är skämmig ändå? okej, det finns undantag också. Nej nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra & vi lär ju höras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0