vatten, stan är full vatten

hej alla söta läsare

idag gick jag upp 7 jag hann duscha idag också, fast jag började inte förens 8 så jag hade gott om tid. Idag jobbade jag på skolan, jag var egentligen ledig, från praktiken då alltså, det är kul att vara fröken, tihih. Jag slutade vid 1, då tog jag bussen in till kör skolan och körde med min favorit lärare, vi har så roligt. När han säger att jag får välja vilken parkeringsplats jag vill, väljer jag alltid den som är svårast och sämst? hur tänker man då egentligen? inget alls, haha!
Efter körskolan tog jag bussen hem och då var min älskling vid ica, han hade tagit 240 och jag 241, yra eller vad? haha. Nej men de var så här att jag inte hann med 240 så jag tog 241. Jag har haft ont i halsen nu några dagar, så kan inte träna idag :/ så tråååkigt ! jag älskar att träna med mina töser, jaja men jag får vila upp mig till torsdag och hoppas att mitt halsont går över. Imorgon ska jag till skolan, eller ja vi skulle inte till skolan fick sms av min mentor att vi skulle till folkets hus på söder, hon frågade inte om man hittade dit? hahah, fast jag träffar ju mina töser på knutan. Jag längtar så mycket, det är 3 veckor sen vi träffades, det är så länge, för länge ! Hoppas det blir god kvällsmat, mamma ringde precis och fråga vad jag ville ha? men jag visste inte. Varför inte sagt tacos eller något, jaja då får det bli en överraskning eftersom jag sa vet inte? Jag hoppas också det kommer något bra på tvn ikväll. nej nu orkar jag inte skriva mer, ha det bra & vi lär ju höras.





En bild från Egypten på min kusin,älskling och lillebror på en båttur när vi skulle snorkla vid koralreven.
Det är som en helt annan värld, helt underbart. Som ni ser på bilden har dom handdukar på huvudet, han som var vår guide kunde göra roliga saker av handdukar.
Ge mig sol och värme


Kommentarer
Postat av: erica

tråkigt att du inte träna mysan :( DU FÅR FAN KOMMA PÅ TORSDAGSTRÄNINGEN!:)

då ska vi spela mot 94orna igen..

(:

2009-10-21 @ 09:36:20
URL: http://ericasofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0