ätligen hemma

heeej

så skönt att ÄNTLIGEN vara hemma. Jag gick upp klockan 6, jag duschade igår kväll så håret stog åt alla håll och kanter, så jag fick duscha imorse och jag hade faktist låkigt hår idag, det var fint ! Sen skulle jag klä på mig, då kom jag till den svåra delen, haha. Jag har för mycket kläder att välja mellan, så det känns som ingenting är bra, så hela garberoden låg på golvet. Jag gick hemifrån kvart över 7, tog bussen halv 8 med hanna in till landskrona sen tog vi tåget till helsingborg. När vi kom till knutar var våra underbara vänner där, så åt vi frukost tillsammans, tihi. Sen gick vi till föreläsningen. Jag kan bara säga en sak, det är den bästa föreläsningen jag varit på i hela mitt liv, bra jobbat Anders, du är min hjälte! Dagen var underbar i skolan som alla andra dagar är när jag är i skolan, så länge jag är med er är jag nöjd och glad, ni är bäst töser!
Efter skolan åkte jag hem, bytade om till sköna kläder och tvättade bort mitt smink. Jag lägger mig i sängen med datan för att bara ta de lungt för jag var så trött, då ringer telefonen. Då ringer Tina min frisör och frågar om jag kan komma för dom behövde någon med långt hår som en elev skulle träna håruppsättningar på. Klart att jag sa, jaaadå ! Det tog ca 2 timmar, jag fick en skön hår tvätt efter det. Hon var duktig :) Sen hann jag bara hem och äta, sen skulle jag iväg på kör skola, det var teori. Det var riktigt roligt. Jag, ella, emma, sara och linus har ett bra teamwork, vi är bra!
Farmor körde mig hem, jag älskar dig farmor!
När jag kom hem ringde älskling och fråga om jag ville ha något på ica, så han köpte med sig annanas och lätt glass, du är bäst älskling. Så nu är jag äntligen hemma och har fått lägga mig i sängen med min bästa vän datorn, och nu är klockan 20:40. Det kan man verkligen kalla hel dag, men jag är liiia gla för det. Så nu ska jag äta min lätt glass och min annanas, mmmmmmm, sen sova.
Ha det bra & vi lär ju höras.



trion, vi är bäst! Jag längtar till den 13 november!


Kommentarer
Postat av: mia

Vi är bäst =) <3

2009-10-21 @ 20:55:51
Postat av: jag

helt klart <3<3

2009-10-21 @ 20:57:02
Postat av: jag

helt klart <3<3

2009-10-21 @ 20:57:02
Postat av: Mia

Om du nu inte vågar säga vem du är "rövhål" så ska du inte lägga dig i hennes liv, det blir bara så pinsamt. Jag står i allafall för min åsikt. och my är världens underbaraste människa, så bara våga bråka med henne :)

mvh Mia

2009-10-21 @ 21:19:02
Postat av: Mia

Om du nu inte vågar säga vem du är "rövhål" så ska du inte lägga dig i hennes liv, det blir bara så pinsamt. Jag står i allafall för min åsikt. och my är världens underbaraste människa, så bara våga bråka med henne :)

mvh Mia

2009-10-21 @ 21:20:43
Postat av: my så klart

hahaha, du är bra gumman ! bry dig inte, "rövhål" är inte ens värd skit

2009-10-21 @ 21:24:16
Postat av: Mia

haha så sant så :)

Blir ändå sjukt irriterad när folk tror dom är kaxiga eller tuffa, så kommenterar dem anonymt, menar, kom igen vafan!

2009-10-21 @ 21:27:39
Postat av: the best

kan ju inte sä mycket mer än jag håller med mia, jävla pajas som tror att hon/han är ngt! but in your dreems gullet

2009-10-21 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0