världens bästa uppfinning

Som jag berättat för er är jag väldigt förkyld, igen ..

nu ikväll när vi var hos farmor och farfar blev jag väldigt stopp i näsan och näsan bara rann, ni vet så? Så kan man inte dra upp de eftersom man är stopp och då måste man snyta sig hela tiden. Farmor och dom hade bara sånt näspray, saltlösning. Det fungerade inte .. så jag fick sitta och snyta mig hela tiden, och använda sånt vick eller vad de heter. Som ni ser på bilden jag har fått ta sån fet salva för att jag har blivit så röd och fått lite "skav" sår eftersom jag fick snyta mig hela tiden. Min nästäpp var ett stort dilemma under kvällen. kom nyss hem och ännnnnnnntligen fick jag ta mitt gyllene nässpray. Vad skulle man gjort utan nässpray , och jaaa,.. jag vet det är inte bra att bli beroende av de. Men jag älskar verkligen mitt nässpray !



eheheheh


Kommentarer
Postat av: nicole

aw, stackars dig lilla my! <3

2009-12-27 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0