Var är kameran när man behöver den?

Mias citat i dag " var är kameran när man behöver den" vi behöver ju inte gå in på det mer, hahahah. Vi var på Karlslundsbadet i landskrona idag (Y) Det var friluftsdag. Vår lärare hade med en kamera som man kunde fotta med under vattnet, det blev väldigt roliga och fina bilder! Hon fottade när vi kom ner från rutschkana, riktigt roligt. Jag kan ju bara säga att jag var nöjd i bikini, 7 månader kvar till bikini säsongen. 7 månader kvar att kämpa riktigt mycket (Y)

tack för en riktigt rolig dag! JAG ÄLSKAR MINA TÖSER , OP 2

Kommentarer
Postat av: My

Själv har jag väldigt svårt för att visa mig i bikini. Men det är sånt man får tänka bort. Egentligen är det bara en själv som tänker på hur man ser ut. Alla andra är väll antagligen upptagna med att tänka på hur dom själva ser ut :)

2009-12-08 @ 21:51:05
URL: http://mysn.webblogg.se/
Postat av: My

Hahah shit .. Nu var jag lite psykolog här :P

2009-12-08 @ 21:51:46
URL: http://mysn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0