skrattar så jag gråter


Du och jag = skrattöserna
Jag älskar dig så mkt


jag kan bara säga att detta har varit den roligaste dagen på länge, bara massa skratt.
Vi satt vid ett bord jag, paulina, krisse & tea. Krisse sa - På torsdag ska ni och fotas. Paulina - JAAA ! Hon börjar SHAKE the booobs så glad hon blev ( vi dog av skratt ) Det roliga är att hela klassen var helt tysta eftersom läraren hade genomgång. Då frågar läraren, vad håller du på med ? HAHAHHAHA. När genomgången var slut kommer läraren fram och ska "föreställa" sig paulinas dans och frågar, vad, va de du gjorde? Jag höll på att dö av skratt, första gången i min livshistoria jag ser en lärare försöka.. dansa så. Fast hon skaka mer på hela kroppen. Hon är grym !



Kommentarer
Postat av: paulina

HAHAHAHAHHA ! KINGAR VI ÄR ! HAHA



luuwiieee you <3

2009-12-07 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0