skallig?

jaha då är de söndag. Det blev ingen bio igår, det var något konstigt med bokning och där var bara få platser kvar.. så det blev mys kväll med älsklingen, bea och issa. Dom satt och kollade på kanibal filmer, det är inte min stora favorit så jag satt och spelade spel på min data, heheh.

Idag är det storstädning som gäller, och jag ska fixa i min garderob så allt får plats. OHHHH, vad jag har kläder...

Måste berätta detta för er, jag och pappa satt och kollade på bilder från julen. Han bara my, börjar du bli tunnhårig ( jag har jätte tjockt hår) jag bara nej pappa. Han bara men du ser helt skallig ut där uppe! Jag bara pappa, det kallas utväxt, hhahahah. Då sa jag, jag ska snart färga de. Han bara neeeej, du ska ha din egen färg och dina lockigt, hhehe. Min pappsi är king ! Så ikväll kommer bea och jag ska färga mitt hår så jag inte ser skallig ut, hehe



fick precis en bild av älsklings paulina. Du är underbar <3

Kommentarer
Postat av: paulina

love you <3

2009-12-27 @ 14:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0