Ohh,rea rea åter rea

jag vet att de är dålig uppdatering. Jag och älskling åkte till väla klockan 1 och nu är klockan 5 över 7, alltså  har vi rusat i värta rusnings trafiken på väla, människor är inte kloka när det är rea :S hehe. Jag är inte en av dom, heheheh. Det blev en massa fint. Men en sak jag måste berätta när vi tog bussen in till landskrona, jag sa ju halv till helsingborg och jag betala, bla bla bla. Sen satt vi på tåget och då visar jag biljetten, så tittade han på mig helt så, ni vet precis som när man visat sitt sånt skol kort, han bara: du? jag bara :, ehhh JA :O ( jag bara vad har jag nu gjort ) han bara: hur gammal är du? jag bara, emm 17. Han bara jaha okej, man måste ju fråga, du såg mycket äldre ut. ( stolt, hahaha) Jim bara my, gränsen till vuxen biljett är 21 år, jag bara nu var de inte lika kul längre. hehehe

Vi kanske ska tillbaka till helsingborg igen och kolla bio, puss


Kommentarer
Postat av: Alice

De där men ålder är lite spännande jag har kommit på att när jag fixar mig blir jag ofta tagen för att vara över 20 men i lodiga kläder och utan smink har folk trott att jag varit typ 12/13 xD

2009-12-26 @ 22:42:58
URL: http://alicejensen.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha kanske inte ;D Jag är hos en kompis ^^ sjdå? :)

2009-12-27 @ 01:14:27
URL: http://alicejensen.blogg.se/
Postat av: josefin

Mellandags rean är inte klok! Skulle gå in på ginatricot kl halv 8 (dem stängde 8) Det såg ut som en BOMB hade släppt ned! Prislappar över hela golvet kläder huller om buller! Allt var kaos!

2009-12-27 @ 02:07:07
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: Paulina

haha hände mig också en gång, de ville ha mitt namn, presonnummer och allt :P haha stora mysan ;)

2009-12-27 @ 14:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0