Nyår

jag har inte tid att skriva, vad är detta ? Jag har fullt upp hela dagarna, hehe

Detta måste ni bara få veta ?! Ni vet beatrice, min vackra kompis med långt brunt lockigt hår....Hon har klippt av allt hår, typ.. till under öronen :O Hon blev så fin!

nu ska vi in till stan och handla maten till imorgon, vi har typ planerat vår nyår nu. Vi ska vara här hos bästis typ 10 st, sen drar vi in till stan, yeaaah !

kollade precis igenom beas bilder på data, hittade massa från skolavslutningen i 9an och lärarmiddagen, klart de känns lite när man kollar på dom, det är liksom 9 år tillsammans man pratar om. Men man saknar bara vissa, så är det bara och vissa tider har varit bra, ni vet vem ni är (L)


hittade även denna vackra bild på min storebror.
du är värld mer än allt. du är min idol (L)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Söt blogg! kolla gärna in min!♥

2009-12-30 @ 20:29:41
URL: http://jenniu.blogg.se/
Postat av: nathalieh

fin blogg.

allt bra med dig? kram :)

2009-12-30 @ 22:41:09
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: Beck

Trevligt att träffas ikväll. Har ju inte blivit så ofta sen vi slutade 9:an ;). Fin blogg du har, kör hårt så länge du känner att den ger dig något!



Ett gott nytt år fullt av framgångar önskas dig :D / Beck, förhoppningsvis en av de saknade ;)

2010-01-01 @ 02:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0