lite tankar

Som sagt åkte vi in till stan innan. Det blev en nyårs ja vad kan man säga, linne/tunika, dammn! Storlek m, vad tycks ? heheh. Provade även kläder i s och dom passade, helt sjuk. Jag förstår inte de själv innu, kollar fortfarade på dom större storlekarna och tror fortfarande att jag är så stor. Men den känslan försvinner snart väl!Kommer bild sen, batteriet på kameran är dööött.

Ska snart på träning. Bränna litta fett, alltid bra. Jag tänkte på de, en sak som jag gjorde lite fel. Jag vägde inte mig innan jag började gå ner i vikt, men man hade ju ändå ett humm om vad man vägde, men de är ju inte de viktigaste. Det är ju hur det ser ut på kroppen. Men jag har väl gått ner runt 10 kilo nu, lite mer kanske. Men det är inte det viktigaste för mig, det är att de syns mkt ! Och att höra mina nära (ÄRLIGA) vänner säga : SÅÅÅÅ SMAL DU BLIVIT. Det är de bäästa för mig. En sak till innan jag slutar skriva, jag har alltid dummat mig och sagt typ: Gud kommer straffa dig om/när du gör eller säger så. Och tänk de funkar verkligen, du skulle tänkt dig för innan du sagt de, för nu sitter du i sitsen själv, och hur känns de? inte bra eller hur?
" skrattar bäst som skrattar sist" väldigt bra ordspråk










Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fan vad failat :D

2009-12-28 @ 17:49:14
URL: http://elina.bloggis.se
Postat av: Hanna

du har varit helt fantastisk. det syns helt sjukt mycket vännen. jag är så stolt och glad för din skull jag ska fan också ta itu med det har örjat lite men det ska vara mitt nyårslöfte <3

you are my lucky star, glöm aldrig det!

2009-12-28 @ 18:17:22
Postat av: Alice

Haha, tack ^^ du med :D

2009-12-28 @ 18:48:30
URL: http://alicejensen.blogg.se/
Postat av: elma

ja jag gillar den ruggit mycket (: blir nog att klicka hem den och ett par tygskor innom en snarare framtid. Jarå, är bara lite små sjuk dock :( hur är det själv?

2009-12-28 @ 18:55:42
URL: http://eeelmaa.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

SV: Jaså det gjorde du? Vad hase på dig för snygg outfit till snygga skorna, om man får fråga :D?

Peace and love

2009-12-28 @ 20:34:23
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: paulina

"skrattar bäst som skrattar sist"



HAHA bäst är du MY, kan jag bara säga ;D

2009-12-31 @ 10:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0