körlektion

Kom precis hem, lika slut som alltid. Eftersom man presterar sitt bästa varje dag. Fick reda på att jag fått mvg på en del på den muntliga delen resten vg, som jag sa man har ju taletsförmåga med sig, hehe. Efter skolan åkte jag till min körskola, jag körde en bra lektion. Målet är att ha körkort innan sommaren och de kommer jag garanterat att ha, vad tycker vi om det? UNDERBART. Alltså i sommar kommer det bli många bil semestrar med töserna, goo girls. Snart ska jag på träning, på tal om träning. Idag på idotten hade vår lärare hyrt in en riktig tränare till oss på friskis och svettis, guuud vad jobbigt, hehe.



LÄNGTAR som ett barn längtar till julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0