inte alls mycket

Jag har inte skrivit något på hela dagen. Jag har bara legat i min säng typ och degat hela dagen. Mamma ringde och väckte mig kvart över 12 och frågade om jim skulle tycka om de hon skulle köpa till han i julklapp, hon var och handlade. Klart han kommer göra! Min mammsi är bäst. Älsklingen kom klockan 1 typ då fick han sina julklappar av mig, han blev jätte nöjd. Har redan fått min julklapp av honom, men jag fick en lite söt pressent ändå, fick fina ljus av honom, jag älskar ljus! Så dom har jag tänt nu. Mer har inte hänt idag, jag är skit seg. Vet inte vad det är med mig, känns som jag ska bli sjuk igen. Har precis varit sjuk, men jag lyckas alltid bli sjuk på lov eller helger. Bea ringde innan, hon kommer nog snart. Peace and love



hittade en gammal bild på mig, så söt man alltid varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0