intälld!

jag vaknade och första tanken var yesss, det är match idag! Jag hade en känsla av att det kommer bli en riktigt bra match. Ni vet den känslan?! Jag går upp och äter sen går jag och kolla om jag fått sms och de hade jag som vanligt, fast denna gången var det från tränaren. Hon skrev att matchen var inställd :( jag som var så taggad idag ! Fast vi skulle ändå träffas i häljarp kvar över 3 eftersom vi ska ha avslutning med julklappsleken och lite annat skoj. Jag och mamma ska nog in en runda till stan snart, ska köpa sista julklappen till älsklingen. 4 dagar kvar till julafton, FATTAR NI? Nu börjar man få lite julkänslor. Nej nu ska jag inte sitta här mer, nu får jag göra lite nytta. Rummet behövs städas, men .. de tar vi sen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0