hos bästis

Jag och bea tog 1 bussen in. När vi kommer vid citygross står min mamma och pappa och väntar på bussen, typ första gången dom tog bussen. Det såg så gulligt ut när dom stog där med mössa och allt och vinkade som tusan till oss, hehe. Världens sötaste mamma och pappa har jag, hihi. Jag och bea gick och strosade runder lite i stan, sen kom Paulina. Bian vad väldigt bra, väldigt spännade. Jag har längtat så länge efter att se den, jag ger den en 10! Lisbeth Salander är min favorit skådespelerska, tänk om man kunde vara som henne, hon är bäst. Nu är jag och issa hos bea och väntar på elisas som kommer med tacos till oss, som vi ska laga. Sen kommer timpa och koffs :) ha världens bästa lördag !

bild sen lärarmiddagen 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0