grym dag

jag gjorde nästan 2 prov på körskolan, som är väldigt bra. Efter jag hade gjort proven körde jag, det gick sisådär. Det börjar närma sig dom svåra momenten men det är bara att kämpa på så har jag snart körkort, yeeah. Kom precis hem från 3 timmars träning, fabror tommas var och hade ett pass med oss som handlade bland annat om att förebygga skador, efter det hade vi vår egen träning. Du är bra på alla sätt och vis ! Men guuuud, så otränad man är när man skulle göra dom övningarna :O Sitter och äter, dåligt i know, klockan är snart 10, men jag tror jag förbränner det efter 3 timmars träning, goooo mysan.


hade tänkt att fortsätta med övningarna som vi gjorde idag, är det sån mage man får då? YEAH, haha


Kommentarer
Postat av: EM!

hjälp mej att få min första fototävling lyckad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0